Katalog Barang Sewaan Perkahwinan SuperCun Wedding (Rental Item)

Hai olls!
Kalau sebelum ni kami dapat banyak pertanyaan daripada customer2 yang nak tahu barang apa yang kami sewakan dan yang nak tengok katalog penuh beserta harga barang-barang kahwin yang kami sewakan.

Nah! Ini dia..atas hasil tak tidur malam admin, maka terhasillah katalog barang sewaan ni. Lengkap dengan GAMBAR, NAMA ITEM (KOD ITEM), HARGA dan KUANTITI STOK yang kami ada. Lepas ni..kalau anda nak sewa barang-barang kami, anda hanya perlu dail nombor telefon butik kami ni (0333920487), waktu operasi (10am-6.30pm, 2-3pm waktu rehat kami..maka kami tutup sebentar ye) ...sebutkan Nama Item dan kuantiti yang anda nak sewa. Senang je..

Ada yang pernah bertanya, "bila saya patut bayar deposit untuk block date barang-barang sewaan ni?" Jawapannya, kalau cepat lagi bagus...takut-takut kalau last minute dah ada orang lain yang booked terlebih dahulu. Melopong lah u olls nanti..

Sila review katalog di bawah ni. Ada 7 katalog kesemuanya. Tengok puas-puas sampai juling ye..hehehe








Kalau nak lagi senang...U olls boleh datang terus ke butik kami , tengok sendiri depan mata...size, warna dan rupa barang-barang dalam katalog ni dan pilih barang2 yang anda nak sewa. Kalau nak tau lokasi butik SuperCun Wedding, boleh klik sini ye:
LOKASI BUTIK



Share on Google Plus

About Husna SuperCun

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment