Pelamin SuperCun Wedding dalam Majalah Inspirasi Perkahwinan Mac 2014

Salam sejahtera pembaca blog SuperCun!

Kami nak umumkan berita gembira..salah satu daripada Pelamin by SuperCun Wedding telah diterbitkan dalam majalah yang tidak asing lagi iaitu Majalah Inspirasi Perkahwinan..edisi bulan Mac 2014. Baru je lagi terbit. Anda boleh refer mukasurat 134 dan 135...

Pelamin yang diterbitkan adalah Pelamin Rustic Vintage(Oldies) yang kami design dan setup khas untuk Pameran Pengantin MEFA di SACC(Shah Alam Convention Center) pada 27-29 Disember 2013 yang lalu.

Tahniah kepada Team SuperCun Wedding atas kerja keras anda semua :)

Anda boleh review gambar-gambar di bawah ni. Dan berita baiknya..kalau anda bawa bersama Majalah Inspirasi Perkahwinan Mac 2014 ke butik SuperCun Wedding atau hantar screenshot mukasurat 134 atau 135 ke WhatsApp kami, anda layak menerima diskaun untuk Pelamin Rustic Vintage(Oldies) atau mana2 Pakej Pelamin Dewan kami...diskaun yang diberi dari RM300-RM500 bergantung kepada pakej apa yang anda ambil. Tempoh sah promosi ini adalah dari 25 Feb -31 Mac 2014.

Contohnya..Pelamin Rustic Vintage(Oldies) kami berharga RM3000(pelamin sahaja). Harga selepas diskaun hanya RM2500 sahaja(berdasarkan terma & syarat).

Untuk keterangan lanjut, boleh terus datang ke butik kami , Whatsapp 0192242996( Kak Husna ) atau Email ke supercunwedding@gmail.com .

Alamat: Lot 2119, Jalan Hj Abdul Rahman, Meru, Klang, Selangor(exit tol Setia Alam). Berdekatan Bhp Meru dan Metro Driving Meru.



Share on Google Plus

About Husna SuperCun

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment