Polaroid Camera Untuk Disewa

Salam sejahtera to all Supercun's...

Berita baik untuk anda yang teringin sangat untuk mengabadikan detik-detik indah hari perkahwinan dengan gambar-gambar ekspres dari kamera polaroid atau 'nama Melayu' nya..kamera ekspres!

SuperCun Wedding kini menawarkan pakej sewaan camera polaroid dengan harga yang sangat berpatutan. Kami faham kehendak anda...dah tentu anda nak jaga 'bajet', tapi dalam masa yang sama, anda nak perkahwinan anda 'sangat gempak'! hehehe..Kami dulu pun macam tu juga. Nak yang pelik-pelik..tapi bajet nak kena jaga juga. Kalau tak cukup bajet..nanti terpaksa berhutang pulak..huhu

Bagi anda yang menginginkan Dekorasi Wishing Corner atau Guestbook Corner, anda boleh upah kami sebagai decorator majlis anda, kerana kami menawarkan khidmat dekorasi untuk Guestbook Corner.

Service Wishing Corner kami merangkumi:

Dekorasi sudut atau ruangan untuk tetamu menulis ucapan atau meninggalkan mesej untuk pasangan pengantin. Dekorasi sudut ini tak semestinya perlu menggunakan 'buku tebal' atau guestbook. Idea 'Guestbook' atau 'Wishing Corner' pada masa ini sebenarnya dah lebih meluas. Jadi, anda boleh pilih mana-mana design seperti di bawah ini...



Setelah memilih salah satu design di atas, kami akan berikan quotation sesuai dengan bajet anda. Jadi, semasa menulis email atau hubungi kami, jangan segan-segan untuk menyatakan bajet sebenar anda. Ia akan lebih memudahkan proses perbincangan. Kami akan berikan solution terbaik yang bersesuaian dengan bajet anda :)

Pakej Wishing Corner SuperCun termasuk meja dan alas meja. Jadi, anda yang buat majlis di dewan tak perlu risau kalau pihak dewan tak sediakan meja lebih untuk wishing corner dan sebagainya.

Kalau anda jenis yang berkira sangat soal duit..dan ada kebolehan dan keupayaan untuk DIY wishing corner atau guestbook sendiri..anda boleh sewa je camera polaroid daripada kami.




Hubungi kami segera untuk pertanyaan...

Email to: husnasupercun@gmail.com
atau SMS to 019-2242996
atau BBM : 236CBE58


Jangan lambat-lambat ye... :)
 

-
Share on Google Plus

About Husna SuperCun

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment